Monday 1 June 2020

Burnt Cheesecake and Coffee Brew from Union Artisan Coffee

Throwback bulan puasa hari tu. Sejak PKP ni, rasanya dah banyak kali I terjumpa kawan2 atau di FB yang try first time buat Basque Burnt Cheesecake. I hampir ada kesemua barang, just whipping cream je xde. Susah bebeno nak mencari. So I hold dulu my making of the Burnt Cheesecake. Memandangkan tak terbuat-buat lagi burnt cheesecake, so apa kata kita order saja. Hahaha. Rasanye sejak PKP ni, dah banyak benda I order Online. Every week mesti ada "Ding Dong". #newnorm

Ni Burnt Cheesecake from Union Artisan Coffee. Ni merupakan their best seller tau. Truth to be told, I memang jarang makan cheesecake ni coz for me agak cepat muak. I suka jenis yang berkrim or cake with chocolate or fruits. Tapi rasa kalo makan ramai-ramai is better la. So kami menjamu Burnt Cheesecake ni time moreh. For me, tekstur cake dia sangat creamy and smooth. Seriously memang sedap. Anak-anak I semua gemar. Berebut kot makan.


VERY CREAMY TEXTURE

Paired with their Cold White Brew. Diaorang ada juga Cold Black Brew. But saja nak try white coffee pulak. Perghh..I bukan peminat coffee tapi coffee ni just nice. Memang tak manis langsung. Husband I pun suka..just his type of coffee. Memang sesuai sekali dimakan dengan Burnt Cheesecake ni. But be careful of the side effects ye. I tak boleh tidur malam lepas tu. Hahaha. Caffeine overload.


COLD WHITE BREW

To order, can do it so via their Online Ordering Form : http://bit.ly/2x5a85J

or via TakeUNIONHome Careline : http://wa.me/60182911066

#StaySafe



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...