Monday, 16 June 2014

300++ Resipi & Panduan Lengkap Pemakanan Anak-dapat juga akhirnya!!

Berjaya juga jumpa buku ni..terbaca hari tu yang stok buku ni dah habis..Buku Resipi & Panduan Lengkap Pemakanan Anak, keluaran majalah Pa&Ma (harga RM14.50)....Just my luck..i terjumpa buku ni dekat kawasan ofis..cari majalah lain sebenarnye..terjumpa lak buku ni..tinggal dua je lagi..cepat2 i sambar satu..hahaha..macam2 ada dlm buku ni..penuh dengan information..x sempat nak khatam lagi..Anak i pun baru nak masuk 6 bulan..boleh try2 resipi2 yang ada dlm buku ni..dulu dgn anak i yang sulong..mcm2 jugak la i cuba..avocado, pisang, carrot, kentang..macam2 la..ada jugak yg i beli..hehehe..time to coz nak travel..beli yg dlm botol..senang..

This time around, nak cuba resipi2 yg lain pula..hope my gegurl x cerewet la..hehehe..
Muka Depan
Isi Kandungan
Information from baby up till toddler..susunan information dalam buku ni pun menyenangkan pembaca..harap2 ada byk lagi la keluaran macam ni..memang sangat berguna untuk ibu-ibu semua..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...