Tuesday 6 May 2014

Goodie Bag Majlis Cukur Jambul

DIY Goodie Bag Cukur Jambul

Siap jugak Lily Liyana's Goodie bags..


Saya xde la kreatif pun..lagi2 bab2 nak buat benda-benda cm gini..hehehe..tp ikutkan hati ..nak jugak buat goodie bag sendiri untuk anak gegurl saya ni..so ini la hasil nye..zikir doa harian & tasbih pink tu saya tempah dekat FB Citrakaseh Printing n Gifts.. ada banyak pilihan..boleh pilih ikut budget masing2..

I google2..skang memang trending pakai paper bag coklat ni..dpt jimat sikit..Nama tu pun i print sendiri and tampal dekat paper bag tu..jenuh jugak la nak gunting and tampal2..hehehe..tp syok bila tengok hasil nye..

Alhamdulillah, nasib result dia ok..puas hati jugak la..


Goodie Bag Lily Liyana
Paper bag tu saya beli kat Taman Equine..ada kedai jual barang2 bakeri kat situ..RM9.90 untuk 100 keping..(murah ke mahal??)

Botol jelly bean tu saya tempah dengan adeq..x sure dia tempah dengan sapa..hahaha..boleh gitu..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...