Friday, 9 May 2014

Buaian Cukur Jambul Lily Liyana

Majlis Cukur Jambul anak ke-2 i ni diakan sekali dengan majlis perkahwinan adeq bongsu i...Pagi ada khatam Al-Quran..then disambung dengan majlis cukur jambul..then majlis persandingan adeq i.

Tema Majlis Cukur Jambul Lily : Pink+Peach+Coklat+Cream...(nmpk sgt x leh nk decide color)..hahaha
Untuk anak kedua ni..teringin nak ada buaian..lagi pun skang..leh sewa je buaian2 ni..
Yang bestnye...buaian yang i sewa ni kepunyaan pengantin lelaki..i adalah first customer dia..

As first customer..harus la dapat diskaun kan..hahaha..

Pengantin lelaki ada business event sendiri..boleh follow kat instagram dia..yuneventexpert. 


Yang kubah tu x termasuk dalam pakej..tu adalah kubah time pernikahan adeq i..tetibe masuk pulak ngan tema cukur jambul anak i tu..so inilah hasil nye...cantik x?? Tambah ngan lighting2 lagi..bg i..cukup cantik dah..
Bunga2 telur tu semua hasil tangan my mom..memang tersangat rajin la dia..Love u MoM..


Kalo berminat boleh la follow instagram dia..insyallah dia akan bagi yang terbaik..Sekarang ada macam2 jenis buaian..yang bak cinderella pun ada..tp kena tengok ruang jugak la..kalo ada ruang yang besar..apa salahnyer...& kena ikut budget masing2..

Alhamdulillah..majlis cukur jambul sudah setel..lepas ni plan nak buat majlis aqiqah pulak..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...