Saturday, 17 December 2016

Short Trip to Seremban : Minum Petang di Haji Shariff Cendol

Petang tu lepas check in dr hotel..saja nk pi pekena cendol..mana lagi kalo bukan di Haji Shariff Cendol dekat Seremban ni..femes gk kedai ni..perjalanan dari hotel..nasib baik la x jauh mana..petang tu ujan rintik2 pulak..kawasan parking dia pulak..agak terhad..

YEAH..DPT PARKING DEPAN KEDAI
RAMAI.
Pusing punya pusing..last2 dapat parking depan kedai..masuk2 jer..ramai orang dah..tp sedih..time tu..rojak dia dah habis..beberapa jenis cendol pun ada yg dah habis..cendol pulut salah satu yg dah habis..so x dapat la nk merasa..kitaorang sampai sana pun dalam kul 5 lebih dah..x menyangka la pulak byk yg dah habis..order di counter ye..menu dia..leh tengok dekat dinding atas counter ye

MENU

Kita menyendol je la dengan apa yg ada ye..first slurppp..memang terasa lemak2 dia..x manis sangat dan x masin sangat..banyak kepada lemak..nice!! Tp for me..i pernah makan yg lebih sedap lagi la..tp yg ni..sedapp jugak..sayang x dpt nk rasa rojak..kempunan sudah..huhuhu

YUMMS!!!

CENDOL BIASA + CENDOL CAMPUR

Rasanya x sampai 15 minit kitaorg dalam tu..keluar je dari kedai..ujan makin lebat pulak..so turn on waze..its time to head out for dinner..kat mana???

Tunggu ye..hehehe



1 comment:

  1. sedap sungguh gambar menu makanan ni ye...wpun dah byk habis cendol tp yg ada ni pun cukup mengiurkan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...