Monday 13 October 2014

Lunch @ Restaurant Kapitan Amcorp Mall

Mencari nasi ayam yang sedap..meh meh..ke Restaurant Kapitan, Amcorp Mall..Nak kata selalu dtg sini..x jugak..tp bagi i..nasi ayam kat kedai ni..memang sedapp..Selain dari Nasi Ayam, ada macam2 makanan yang di jual kat restaurant ni. Ada assam laksa, Mee curry, wantan mee dan macam2 lagi la..tp nasi ayam diaorang la yang selalunya orang akan order..

I ambik set A..dalam set ni..ada nasi ayam, taugeh, sup + dumpling, dan air pilihan. Harga RM10.50…dari segi harga..kira orait lagi..boleh je order nasi ayam sahaja…kalo lapa..leh singgah sini..coz makanan dia memang cepat..semua sudah ready..tinggal nak order aje..

ENTRANCE..WELCOME!!
Kedai ni di bahagian lower ground floor Amcorp Mall..same floor dengan Giant..dekat Amcorp ni..macam2 restaurant ada..menarik tau dtg sini..hehehe

Address : LG 1-3, No. 18, Persiaran Barat, 46050, Petaling Jaya, Selangor. 
Tel 03-7955 7393

Jom usha gambar2 nasi ayam Restaurant Kapitan ni..kalo terliur..apa lg..jom terjah..tp hr sabtu ahad..x sure bukak ke x..

SET A RM10.50 (NASI AYAM)
EHM..SEDAPPNYE
Taugeh  dia..walaupun setakat celur je..tp sedapp sangat...x pasti bahan2 yg digunakan untuk buat kuah dia..ada sesame oil ke?? hehehe..bg penggemar taugeh..kena try yang ni..

TAUGEH CELUR
SOUP WITH DUMPLINGS
Overall..set yang sangat satisfying..orait..confirm akan kembali ke sini lagi...hr tu teringin nak try laksa dia..tp once dh sampai ke kedai tu..nasi ayam jugak yg i order..hehehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...