Thursday 13 December 2018

QQ Baby Store Taman Equine

Lama x masuk kedai baby. Sejak baby pun dah besar, so xde la menapak ke mana2 kedai baby sangat. Hari tu, singgah ke Maybank Taman Equine. So terjumpa kedai baby ni. QQ Baby Store. Saja masuk coz nk tengok apa yang ada. Mana tau lepas ni ada rezeki anak no 4. Hehehe..Seronok tengok barang-barang baby. Rasa happy jer n geram..coz barang-barang semua comel2. 

WELCOME!!

MITTEN, BOOTIES..

RM5

RM3 JE

ACCESSORIES

DIAPERS, SELIMUT & TOPI..COLOURFUL

PELBAGAI JENIS ROMPERS YANG CUTE 

Masuk-masuk jer, terus ada jualan murah di bahagian center kedai. Ada jual rompers, topi, mittens. Untuk ibu-ibu yang  tengah mencari barang-barang untuk newborn, dekat sini memang banyak. Stroller & baby car seat pun ada dijual kat sini. Yang paling rambang mata, adalah kasut2 baby la. Geram jer I tengok. Barut berwarna pun ada dijual. 

GERAM SANGAT TENGOK KASUT BABY

BARUT

Dekat bahagian atas dia pulak, untuk bahagian kanak-kanak dalam lingkungan 1 ke 4 tahun la. I sempat jugak sambar 2 helai baju untuk Uzayr. Tp kena check size la ea. Ada yang tulis 3 tahun tapi size dia kecik sedikit and size dia berbeza ikut baju. So kena check dulu la sebelum membeli. Ada baju tidur, baju set jalan..dresses..baju kurung pun ada tau dijual kat QQ Baby Store ni. Memang rambang mata.

BAJU KANAK KANAK

BAJU KANAK KANAK

BAJU KANAK KANAK

GIRL'S DRESSES

BAJU KURUNG

For me, harga dia sangat affordable. Variety pun banyak. Tapi coz I memang xde barang specific yang I tengah duk mencari, so xde la membeli sakan. So kepada parents yang tengah mencari barangan baby tu, leh la singgah sini untuk menyopping

Address: 22, Jalan Equine 9b, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...