Monday 4 July 2016

Kedai baju kanak-kanak YYG di IOI Mall Puchong

Sebenarnya petang tu..plan asal nk pg ke Tesco..tp last2 x jadi..pg tesco, keesokan harinye..so hari tu..last2 kitaorg pg ke IOI Mall Puchong. Lama betul x datang sini. Sejak ada IOI City Mall, memang jarang sekali la nk menapak pi IOI Mall..tp coz hari tu memang nak pg Jusco..last minute shopping barang2 untuk raya..

IOI Mall ni ada ruang lama and ruang baru..ruang lama dia, ada butik2 kedai2..I kalo pg ke kedai ni..mesti akan lalu jer..tp hari tu..i saja nk masuk..memang menarik sangat..Nama kedai ni YYG..kedai ni di tingkat atas..

WELCOME
Banyak sangat rompers dan baju baby/kanak2 yang sangat comel2..rompers2 dia pulak jenis semua bertema..dari avengers, sampai la ke binatang yang comey2..geram je tengok..untuk kanak2 pun ada.. siap ada baju captain america yang sado..hahaha..brilliant gak org yg design baju cm gitu..menarik. 


CAPTAIN?? SPIDERMAN?? GOKU?? BATMAN?? THE HULK??
Kedai ni agak besar..bahagian belakang dia pulak, ada ruang untuk dresses..dari frozen, snow white, cinderella..memang variety sangat..rambang mata tengok..cantik2 sgt..dresses untuk pakai time aqiqah pun banyak boleh di cari kat sini..gown kembang2..warna warni..



Baju smart2 untuk baby dan kanak2 pun ada. Accessories pun banyak..ada kasut, headband, crowns, caps, dan bermacam2 lagi la..


PRINCESS!!
I xde la usha semua..coz anak2 i dah meminta itu ini kat kedai tu..dpt la jugak sorang satu cap..sorang cap "CARS" dan sorang lagi cap "Frozen Fever". Boleh la..gembira diaorg kuar kedai..

Overall, kedai ni memang menarik...banyak baju2 bertema..atau costume2..kalo nk buat birthday party and mencari baju anak yang bertema..blh la dtg sini..lots of choices to choose from. dari segi harga,.xde la mahal sangat..affordable. 

K, nk pg jusco..shopping raya x habis2 lagi..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...